کد خبر : 357
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
490 بازدید

فراخوان پيش ثبت نام در كانون كارآفريني استان تهران

فراخوان پيش ثبت نام در كانون كارآفريني استان تهران
كانون در شرف تاسيس كارآفريني استان تهران از عموم بنگاه هاي اقتصادي فعال در زمينه كارآفريني براي ثبت نام اوليه عضويت در اين كانون دعوت به عمل مي‌اورد.

همانطور كه در جريان هستيد به فاصله قريب يك سال از شروع فعاليت شبكه مديران آفرين و در پي كوشش هاي چند ماهه اخير، بالاخره مقدمات لازم براي ثبت حقوقي اين شبكه در اتاق بازرگاني استان فراهم گرديد. طبق تعريف اوليه اعضاي اين شبكه را كارآفرينان هم دانشگاهي از دانشگاه صنعتي شريف تشكيل مي‌دادند اما در خلال مذاكره با اتاق بازرگاني چنين صلاح ديده شد كه اين شبكه به عنوان يك تشكل فراگير از عموم دانشگاه هاي كشور پايه گذاري و ثبت شود. البته به واسطه پيشقدم بودن كماكان كارآفرينان هم‌دانشگاهي از دانشگاه شريف رهبري و هدايت اين حركت را به عهده خواهند داشت.
هدف از ثبت تشكل در اتاق بازرگاني، كسب هويت و اعتبار رسمي حقوقي، استفاده از حمايت هاي اتاق بازرگاني و گسترش فعاليت ها در سطح كلان ملي است.
طبق برنامه ريزي انجام شده فراخوان عضويت در كانون كارآفريني استان تهران طي سه هفته آينده آماده سازي و و توسط اتاق تهران منتشر خواهد شد. اولين جلسه مجمع به بعد از ماه مبارك رمضان موكول شده كه قرار است در آن انتخابات براي تعيين اعضاي هيأت مديره و بازرسان انجام شود.
شرايط عضويت در اين كانون به شرح زير است:
الف: ارايه كارت عضويت يا بازرگاني معتبر اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي تهران
ب:‌ارايه اسناسنامه يا آگهي ثبت شركت
ج:‌ارايه اسناد مثبته دال بر فعال بودن شركت شامل پروانه فعاليت، صورت‌هاي مالي، ليست بيمه كاركنان و غيره
د:‌ اراه مدارك معتبر دانشگاه اعضاي هيأت مديره شركت
د: ارايه اصل فيش واريزي به مبلغ 50.000.000 ريال (معادل پنج ميليون تومان) به حساب شماره 0103036969001 به نام اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي تهران نزد بانك ملي شعبه آزادگان
با توجه به نكات فوق از اعضاي حقوقي شبكه مديران كارآفرين و همچنين ساير علاقمندان كه از شرايط فوق برخوردارند و مايل به عضويت در اين كانون هستند دعوت مي‌شود موافقت خود را با پيش ثبت نام در اين كانون اعلام نمايند.

برچسب ها :

ناموجود